ტრენინგის მეორე დღის რეფლექსია
მეორე დღე დაიწყო საშინაო დავალების გამოკითხვით: თუ რა თემის დამუშავება გადავწყვიტეთ პროექტისათვის. მსმენელებმა საკმაოდ საინტერესო თემები წარმოადგინეს, მაგრამ ვიდრე უშუალოდ მასზე მუშაობას დავიწყებდეთ ტრენერმა გვთხოვა დავფიქრებულიყავით როგორ ვიყენებდით, ან რა სახით პროექტებს სწავლებაში, რით იყო გამორჩეული პროექტებზე დაფუძნებული საგაკვეთილო პროცესი. გამოიკვეთა, რომ პროექტებზე დაფუძვნებული სწავლა მოსწავლეებს მნიშვნელოვანი პრობლემების გამოძიებისკენ უბიძგებს, განაპირობებს სწავლის მაღალ ხარისხს, პროექტებზე დაფუძვნებული სასწავლო გეგმა მოიცავს მნიშვნელოვან კითხვებს, რომელიც აკავშირებს საგნობრივ სტანდარტებსა და მაღალ სააზროვნო დონეს ცხოვრებისეულ მიზნებთან. მეორე დღეს შევქმენით ბლოგი, სადაც განვათავსეთ რეფლექსიები.ასევე შევისწავლეთ ბუპლეტების შექმნა.ტრენინგის მეორე დღეც იყო ნაყოფიერი და წარმატებული.
მეორე დღე დაიწყო საშინაო დავალების გამოკითხვით: თუ რა თემის დამუშავება გადავწყვიტეთ პროექტისათვის. მსმენელებმა საკმაოდ საინტერესო თემები წარმოადგინეს, მაგრამ ვიდრე უშუალოდ მასზე მუშაობას დავიწყებდეთ ტრენერმა გვთხოვა დავფიქრებულიყავით როგორ ვიყენებდით, ან რა სახით პროექტებს სწავლებაში, რით იყო გამორჩეული პროექტებზე დაფუძნებული საგაკვეთილო პროცესი. გამოიკვეთა, რომ პროექტებზე დაფუძვნებული სწავლა მოსწავლეებს მნიშვნელოვანი პრობლემების გამოძიებისკენ უბიძგებს, განაპირობებს სწავლის მაღალ ხარისხს, პროექტებზე დაფუძვნებული სასწავლო გეგმა მოიცავს მნიშვნელოვან კითხვებს, რომელიც აკავშირებს საგნობრივ სტანდარტებსა და მაღალ სააზროვნო დონეს ცხოვრებისეულ მიზნებთან. მეორე დღეს შევქმენით ბლოგი, სადაც განვათავსეთ რეფლექსიები.ასევე შევისწავლეთ ბუპლეტების შექმნა.ტრენინგის მეორე დღეც იყო ნაყოფიერი და წარმატებული.
მაღალ სააზროვნო უნარებზე გასვლას ძალიან შეუწყობს ხელს პროექტებზე დაფუძნებული სწავლება.
ОтветитьУдалить